Sa skoro 30 godina postojanja, više od 180 nagrada za dizajn, plodonosne saradnje sa nekim od najprestižnijih dizajnera, prisustvom u 90 zemalja i više od 6.000 prodajnih mesta, kao i značajnom aktivnošću u poslu korporativnih poklona, Lexon se etablirao kao francuski dizajnerski brend poznat širom sveta. Njegove vanvremenske kolekcije predmeta i prtljaga, dizajnirane za dom, kancelariju, putovanja ili urbani nomadizam, kombinuju snažan identitet sa jednostavnošću upotrebe, donoseći estetski užitak u svakodnevni život.


30 GODINA VRHUNSKOG DIZAJNA

Od svog osnivanja 1991. od strane René Adda, Lexon je neumorno pomerao granice i stvarao razliku u svetu dizajna, dok je ostao veran svojoj posvećenosti da male predmete učini korisnim, lepim, inovativnim i pristupačnim. Bilo da se radi o elektronici, audio opremi, putnim dodacima, aktivnostima u kancelariji ili u slobodno vreme, Lexon je uspostavio poseban odnos sa kreativnošću i udružio se sa najboljim dizajnerima širom sveta kako bi kreirao bezvremenske kolekcije proizvoda za životni stil. „Identifikovanje funkcija i potreba, stvaranje novih okruženja i odgovaranje na želje, obeležavanje trenutaka i pažnja prema ljudima: to je proces dizajniranja predmeta kroz obraćanje onima u koje verujemo, u isto vreme kao i sebi. Dizajn postaje najispravniji, najskromniji i najsrećniji prevod jednog života koji bismo zamislili da možemo da slavimo svakodnevno. Upravo u sposobnosti da budemo ovde i sada, neumorno razmišljajući o budućnosti i drugim mestima, zamišljamo naš rad u Lexonu“, kaže René Adda, osnivač i kompanije Lexon.


POPULARNI PROIZVODI

Lexon je okupio talentovane dizajnere i najsavremenije tehnologije kako bi ponudio pristupačne proizvode, od kojih su neki već postali osnovni element dizajna. Vodeći modeli uključuju Tykho Radio, koji je deo stalne kolekcije MoMA-e u Njujorku, Flip budilnik, avio prtljag i Mino mini zvučnik - prodat u preko 500.000 jedinica za manje od godinu dana.


IZUZETNO VISOKI STANDARDI

Jednačina dizajn-cena-kvalitet je u srcu razvoja Lexon proizvoda, čineći zadovoljstvo kupaca prioritetom i garancijom da je proizvod deo njegovog svakodnevnog života. Lexon je posvećen kontinuiranom dizajniranju inovativnih i pristupačnih proizvoda.


GLOBALNO PRIZNAT

Sa dobijenih više od 180 međunarodnih nagrada za dizajn kao što su Red Dot, iF Design Award, German Design Award i China Good Design Award, Lexon je postao must-have brend prepoznat širom sveta. Dodeljene od strane međunarodnih žirija, ove nagrade ističu Lexon-ove kvalitativne zahteve i liderstvo u pogledu dizajna. Njegovi proizvodi odražavaju dug proces istraživanja i razvoja između dizajnera i brenda koji dele iste vrednosti i istu strast.


MEĐUNARODNO PRISUTVO

Prisutan u više od 90 zemalja, ovaj francuski brend promoviše i demokratizuje svoju filozofiju kroz više od 6000 prodajnih mesta. Neki od njegovih kultnih predmeta nalaze se u stalnoj kolekciji najvećih svetskih muzeja, kao što su njujorški MoMA i Pompidu centar u Parizu. Najprestižniji dizajnerski butici i robne kuće kao što su Louis Vuitton Foundation, Galeries Lafaiette, BHV, Le Bon Marche i MoMA Design prodavnica potvrđuju snažno prisustvo brenda u maloprodaji. Od kraja 2018. Lexon je deo BOW grupe, specijaliste za proizvode za životni stil potrošača. Danas, ispunjen ambicijom da nastavi svoju globalnu ekspanziju, Lexon koristi postojeće resurse grupe, kao što je centar za istraživanje i razvoj (BOW Industries) sa sedištem u Šenženu.


LEXON U ŠTAMPI

Lexon je vidljiv u specijalizovanim i masovnim medijima, pozicionirajući se kao vodeći lifestyle brend. Sa svojom raznolikošću proizvoda, svako novo lansiranje predstavlja priliku da ga preuzmu dizajnerska, modna ili arhitektonska zajednica kao i mnogi drugi. Prilikom lansiranja svog radija Tykho, Lexon je dobio priznanje časopisa Time koji je svoju naslovnu stranu posvetio brendu pod laskavim naslovom: „ponovno rođenje dizajna“. Taj prvi dizajnerski objekat koji je dospeo na naslovne strane Tajmsa, Tykho definitivno predstavlja vodeći francuski dizajn do danas.


JEDINSTVENI ODNOS SA KOMPANIJAMA I BRENDOVIMA

Kao glavni igrač u poslovanju sa korporativnim poklonima, Lexon se ističe zahvaljujući dizajnu i kvalitetu svojih proizvoda. Od svog nastanka, on pomaže velikim i prestižnim kompanijama i brendovima da pronađu pravi proizvod za promociju svog imidža. Lexon-ova misija je da ponudi savremene predmete, kreirane od strane dizajnera, dok kompanijama nudi mogućnost da ih prilagode sopstvenim identitetom. Da bi ovo postigao Lexon koristi najnovije tehnike i procese obeležavanja: sito štampa, tampon štampa, laserska štampa ili specijalno prilagođena proizvodnja.